Contact

Klachtenprocedure

Om ervoor te zorgen dat wij u goed kunnen helpen bij het oplossen van uw klacht, vragen wij wat informatie van u.

 

Voor het melden van een klacht kunt u gebruik maken van het contactformulier op deze site. Graag ontvangen wij een korte, duidelijke omschrijving van de klacht en het kenteken van het voertuig waar de klacht over gaat.

Alvorens wij uw klacht in behandeling kunnen nemen vragen wij u eerst het Schadegarantherstelbedrijf de gelegenheid te geven uw klacht naar tevredenheid af te wikkelen. Mocht u er met het Schadegarantherstelbedrijf niet uitkomen, dan zal één van onze relatiemanagers uw klacht in behandeling nemen. De relatiemanager past hoor en wederhoor toe en bemiddelt in het vinden van een oplossing.

Uiteraard krijgt u hier terugkoppeling over.Wij streven ernaar uw klacht binnen 30 dagen af te wikkelen.

Contactgegevens van Stichting Schadegarant

Stichting Schadegarant
Stationsweg Oost 184
3931 EW Woudenberg

 

info@schadegarant.nl

www.schadegarant.nl